Monday, September 22, 2008

SALAM PENGENALAN

1. Selamat datang ke blog saya, blog ini bertujuan untuk berkongsi pengalaman dan pendapat antara satu sama lain. Tuan-tuan dan puan-puan sudah tentu boleh bersetuju dan tidak bersetuju dengan sebarang atikel dan tulisan yang diletakkan dalam blog ini. Perbincangan sihat mengenai idea dan pandangan amatlah dialu-alukan.

2. Sedikit pengenalan mengenai diri saya, lebih dikenali dengan gelaran UNCLE dikalangan teman-teman sekerja, para pelajar dan masyarakat setempat. Gelaran ini pun digunakan sebagai menghormati sahabat dan guru saya yang banyak mendidik saya dalam hal-hal mengenai pembangunan manusia dan pelajar. Mungkin ia tambah sesuai dengan keadaan fizikal rambut saya yang kelihatan tua sebelum waktunya.

3. Jika dirujuk pengalaman saya mengenai blog, sudah tentu amatlah kurang, namun ia bermula juga dengan nasihat dan pandangan serta cabaran kawan-kawan agar saya merakamkan pengalaman dan pandangan takkala masih berkhidmat untuk dikongsi bersama.

4. Saya berharap dapat belajar dari semua blogger yang singgah di blog ini sebagai salah satu usaha untuk memperbaiki dan meningkatkan lagi pengetahuan.

Sekian, selamat datang dan jumpa lagi

No comments: